june 2011


salam n hye all..

sudah menjengah setengah tahun…apa yang berlaku dan bakal berlaku…suka dan duka 2011….semuanya sudah berlalu…aku????aku sudah pun tamat pengajian setelah berhempas pulas selama 4tahun….mencari secebis ilmu dalam meneruskan sebuah kehidupan…

so now aku bergelar pekerja..ye aku harus bekerja dengan penuh semangat dan berdedikasi…kerana di masa depan lebih banyak cabaran dan halangan yang akan aku lalui…mungkin lebih hebat dari semua ini….:)..mungkin akan membawa bahagia atau membawa duka..hanya tuhan yang taw….ermmmm..

setengah tahun sudah berlalu…aku pula semakin jarang meng”update” blog kerana bajet bzz mengalahkan menteri la..hahahaha….sebenarnya aku kekeringan idea untuk bercerita kerana aku kini semakin berusaha utk mengubah diri sendiri…kawkakwkawa…cerita simpan saja utk diri sendiri…tapi sesuatu perlu juga dikongsi di dalam blog picisan ini…huhu…aku terlalu rindu untuk menulis seperti dahulu…update blog dan bercerita tentang kampus, exam, jalan-jalan dan bercuti n so on…tapi semuanya da berlalu…idup di kampung lebih tenang n relax…ibarat tiada masalah..bahaagia sepanjang masa….

anyway nanti aku akan sambung kembali cerita tentang dunia pekerjaan…kui3x….x sabar utk bekerja…

2 Comments

Filed under -life story-

2 responses to “june 2011

  1. prioritize your priority… itulah pekerja yang baik.

  2. terima kasih atas nasihat anda cikli :)….

Leave a comment