autoshow and shopping


assalam n hye all..

ari ahad aritu…kui3x..aku sesaje menghabiskan masa berpusing-pusing…memanjakan diri dengan window shopping…ahakss…seperti biasa la..sampai naik lebam kaki spupu aku yg menemaniku..ahaks…sowie ya..tp xpelah aku blanje dia makan mc’d…kui3x…

memandangkan melaka ni hujan x berenti2…dr pagi bawa ke malam…bawa ke siang….so motif utama shopping adalah sebab nk cari purse…n then sambil2 tu nk cuci-cuci mata..jalan punya jalan sekali terbeli cincin stainless steel sebiji..kui3x….n then jalan-jalan lagi terbeli plak beg shopping satu..alamak asyik terbeli je nih..mati la aku….kui3x…motif utama hanya ingin membeli sebuah purse je….

 

a ring..kui3x

 

a shopping bag only rm13.90 ..ahakss
new purse..kui3x

dari dataran pahlawan tu aku terpaksa redah melalui hatten mall untuk ke mahkota parade…hoho…so kat hatten mall tu ade autoshow..cuci mata lagi dan lagi..hehe

 

bonet kreta…
dalam kereta…

 

enjin kereta

 

hoho..so nice..tp kebanyakan pica dalam ni adalah kereta dari singapore..huhu……………..

petang menjelma..siyes penat tunggu makcik aku x dtg2 amik kitorang sedangkan kaki sudah semakin bengkak dan juga sakit..lepak secret menjamu selera dengan sepotong kek coc strawberry…best yummy2….

 

best yummy2…

1 Comment

Filed under cuti-cuti malaysia

One response to “autoshow and shopping

  1. nik ayunnie

    kuat jale🙂

Leave a Reply

