selangkah ke depan..


salam n hye all…

selangkah ke depan..aku bila lagi..nk menghabiskan masa serta menjadi blogger sepenuh masa…ntah la..keadaan sentiasa x mengizinkan…xpe lah saatnya pasti tiba…ahakss…

arini seperti biasa aku membaca blog-blog kegemaran seperti  justkhai.com and amenoworld.com…dan banyak lg blog-blog lain yang aku jelajahi dalam blog walking….so sedang syok baca entri kat amenoworld…tiba-tiba semua post missing…aku pelik la..aik aik aik..kenapa sebegini kan…pastu tiba-tiba terbaca pasal rupa-rupanya mr amenoworld da tukar domain dr blogspot.com kepada amenoworld.com…..fuihhh wat saspen je…dulu aku pernah gak terfikir…amenoworld nih xmo guna domain sndiri ke erk…memandangkan isi-isi dalm blog itu agak menarik…so syg kalau tiba-tiba ia hilang sebegitu sahaja….

aritu khai pernah tulis dlm blog dia..justkhai dulu dan kini..ye sememangnya sudah menjadi hobi aku..apabila masuk ke blog orang..aku akan baca entri dr yg pertama sampai ke akhirnya…so mmg diakui perubahan itu sentiasa berlaku….dari remaja,cinta n now gadjet-gadjet menarik menjadi entri di dalam justkhai…walau apapun yg dikongsikan..si pembaca masih setia…perubahan itu normal bagi seorang manusia….hoho…

walaupun blog aku nih ntah apa-apa tapi ia sudah 2 tahun berada di alam maya ini….menceritakan kisah semalam…berkongsi pendapat dan cerita…dan pelbagai benda yg kadang-kadang aku sndiri tidak pasti..yang pasti tiada cerita cinta….sudah lama rasanya aku tidak bercerita ttg cinta…ttg sesuatu yg ku rasakan sangat sakit,bahagia dan sebagainya…semuanya bagai mimpi…arghhhh….

Leave a comment

Filed under -match and mix-

Leave a Reply

