aidiladha di bumi skudai..


salam n hye all…

selamat hari raya aidiladha….maafkan aku andai ada salah dan silap selama kita  kenal nih..n aku da maafkan semua salah silap orang…ahaks…

semalam aku begitu excited nak gi semayang raya kat msjid..pastu tetiba teman baik aku mengunjungi aku…lalu terbaringla aku di katil…ingatkan nak g jamuan raya rupa-rupanya tidak dijemput….ahakss berganda sedih aku di hari raya yang mulia nih…dah la x balik kampung…bajet nak raya kat perantauan…hoho..sadis tul…ahakss….

arini aku menjamu selera kat jusco…ye dihari raya yg mulia ini…makan kat rasamas kat jusco…hoho…order ayam pepper knon pedas tp x pedas pun….ermmm…tp xpe lah da lapar gile dr pagi x makan pape…so makan je lah sampai licin…ahaks….malam plak baru la leh rasa makan daging korban apabila ada kawan bawa utk kitorang nih skit..bestnye…hoho….

so tgh hari tu aku lebih menumpukan perhatian kepada kimia fizik yg bakal dihadapi 23.11.2010 nih….melihat-lihat formula-formula yang berlambak itu..lalu cuba dikaitkan dalam kehidupan seharian aku sendiri…arghhh betapa complicated nye nk derive satu formula…dari  a sampai ke b…kemudian gantikan…masukkan formula sebelum itu..kemudian susun…kemudian itu dan ini…ermmm…panjang aturan dia…untuk dptkan formula itu…..mcm idup kita…ada duka..ada suka..ada aturan dia sendiri…kalau terlari dari jalannya pasti kita da sesat…jauh dr landasan yg sepatutnya..maka jalan akhir itu pasti tidak ditemui…atau kita sebenarnya sudah tersilap percaturan….

 

kolej kesayanganku...

petang tu aku menghabiskan waktu..bersenang lenang dengan membaca novel hadirmu takdirku by alina haizar…quite best….namun x lari dr teman novel2 lain..lelaki kaya syarikat besar…hensem,cantik kacak menjadi pujaan….haha…novel masih lagi sebuah novel…ia ttp sebual cerita yg boleh ditetapkan penghujungnya..hidup kita bukan mcm novel…kerana ada takdir yg akan mendahului perancangan….

 

novel hari ini....

sambil2 baca novel tu aku menikmati sushi kegemaran aku iaitu salmon salad n chuka idako…

 

chuka idako...

salmon salad

malam plak aku mengadap laptop sambil berchatting….ahakss…nih aku duk bilik kawan aku….

 

my baby..

1 Comment

Filed under -cerita kampus skudai-

One response to “aidiladha di bumi skudai..

  1. whiteknight

    selamat hari raya aidilfitri.. rileks toru. sy pun penah braye di bumi yg sama.
    quite sad lor. huhu~terliur tgk sushi chuka idako favourite 2.hehe!

Leave a Reply

