mee segera,maggi dan kami


salam n hye all..

 

arini kebanyakan kawan-kawan aku dibumi skudai nih da selamat sampai kampung..bercuti sempena raya haji…wah lama betul bercuti nampaknya…ahaks….tapi aku masih lg disini…dibumi skudai tercinta…x balik raya tahun nih…hehe…

biasalah bila da duk x brape nak ramai nih..nak  kuar g makan pun malas….ahaks…tambah2 plak musim ujan nih..hehe…

nak study pun..terasa aura kemalasan + cuti-cuti tuh masih lagi sebati dengan diri…hoho…

ramai orang kata maggi@ mee segera ini x elok untuk kesihatan….mmg banyak fakta-fakta tentang semua ini…hoho..tapi manusia nih mmg degil malah nak jugak kuarkan pendapat dia sndiri…ala makan sekali sekala je pun bukan hari-hari….maggi nih mknn cpt n kenyang…simple n mudah disediakan…..ahakss…

kari berapi-rapi tapi xpedas pun..

maggi adabi...

 

Selain daripada maggi cup perasa kari ayam yang selalu ku beli di minimart bawah blok aku….aku juga selalu makan maggi kari ayam adabi…ahaks….maggi lain aku x brape nk boleh makan lew…kalau maggi tomyam aku suka maggi ruski..mmg power la…

tapi sebenarnya aku ade cerita sendiri tntang maggi nih….sehinggakan aku mmg x boleh makan maggi kari laksa…

alkisahnye pada thn 2007…time tu bulan puasa…aku dan kawan aku…x brape nk ada duit la…x brape ada ke???ops sebenarnya mmg xde duit lgsung time tu..kitorang pun tgk la stok2 makanan yg ada…sekali ada sardin + maggi asam laksa…lalu kami pun memasak untuk berbuka puasa….mula2 makan aku dah rasa lain macam je ngn tekak…tp disebabkan itu je makanan yg ada..kitorang pun makan je lah…siap2 makan dlm 5mnit camtu….aku da start loya….akhirnya muntah balik apa yang dimakan…hoho…

betapa x bestnya maggi asamlaksa+ sardin…cam hampeh..hoho..

 

apa maggi pilihan anda???

9 Comments

Filed under -cerita kampus skudai-

9 responses to “mee segera,maggi dan kami

  1. whiteknight

    tgk la sape jd promoter mee segera adabi kari ayam.. haha.. =)

  2. xtaw la sape…aku x brape kenal sangat…kakwakwkawkaw…

  3. whiteknight

    xpela xkenai..sapela kita tnpa peminat kan..haha..pe kaitan ngan ak peminat nie..
    layan ajela.. hehe

  4. menghitung hari…detik demi detik…ahaksss…keboringan wei..nk study coordinatan malas…

  5. whiteknight

    aku mghitung detik posting jugak nie.hihik~
    tapi arienie special mghitung detik kul 5.30 ptg.nk p melawat nu’man kat hosp.
    k.ipar sudah beranak pg td..lalala~

  6. owh ye ke…bb girl or boy weh??

  7. whiteknight

    baby boy.. nama dia nu’man. hehe
    muka cm jet li n ensem..=)
    ikot srwkian la.. hehe

  8. wah comel mcm aku lah tu…ahakss…

    walaupun aku kelantanese…..

  9. whiteknight

    xkesahla.. jnji sihat 2 pnting. kla ak g dulu.
    nati roger2 ek.. lalalala!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s