gomofm-radio online


salam n hye all..

 

dulu aku selalu dengar radio online era,xfresh or hot  fm tapi skang may be internet aku lembab…so xleh nk connnect radio2 itu..so aku nak sangat dengar radio online..memandangkan aku mmg menghabiskan 3/4 life aku depan laptop n dalam bilik…kui3x…

so smalam…tengah keboringan disamping menjelajah blog-blog membaca pandangan2 manusia di luar sana….disamping melihat perkembangan-perkembangan terbaru tentang malaysia…tiba-tiba my bro …kimi pm and btaw…kak cuba bukak website nih.. gomofm .cepat lah….kimi mnta lagu….website radio online….

aku pun dengan malas bukak la jugak….amik ati si adik…sbb biasanya kalau org suruh aku bukak radio online..tersekat-sekat sbb streaming….tetapi bila je bukak  gomofm …x sampai beberapa saat sudah kedengaran lagu berkumandang…uikss x tersekat-sekat ke….uikss clear plak…best nyer…..

thanks ye my bro..kerana mengesyorkan kakakmu ini radio online….

so kepada awak-awak yang ingin mendengar radio online…gomofm rasanya ok untuk mengisi kesunyian sambil melayari internet…sambil membaca-baca blog…sambil berniaga…:)….

Leave a comment

Filed under -match and mix-

Leave a Reply

