011010-aku adalah aku..


salam all..

arini aku mengikuti kursus ko-kurikulum untuk pendedahan kepada bakal-bakal guru tntang ko-kurikulum di sekolah seperti sukan,kelab dan persatuan..tentang referi,pengadil dan hakim…serta sebagainya lagi…pendedahan supaya guru-guru baru nih sekurang-kurangnya ada sedikit ilmu untuk menguruskan semua ini…ermmm…motif kan…aku pun kdg2 pelik tp seimbang tul apa yang aku belajar….fotografi,web,animasi,kimia,pendidikan…complete…hahaha…now tambah dengan pengurusan ko-kurikulum..

terimbau aku pada kenangan2 lama…kenangan zaman-zaman sekolah..buat pengetahuan korang…aku xpandai main bola jaring..hehehe..sian kat aku…sbb mmg x pernah berpeluang main bola jaring…asyik jadi tambahan je…so xpandai2 sampai arini…kui3x…yg aku taw bola jaring nih kaki xleh gerak tu je lah..selebihnya aku x taw…hahahaha…

sejak akhir-akhir nih ramai kawan yg cakap aku sombong..kenapa erk???huhu..sebenarnya aku sngat sibuk dengan tugas-tugas harian..dengan esaimen,psm,kertas kerja,fotografi,test,kuiz,web segala bagai yg memang betul-betul membuatkan kepala aku pusing…pelbagai kerja menunggu aku..due date semakin hampir…hoho…betul-betul kena siapkan semua ini arini…

about my psm…actually aku mmg betul-betul xde idea untuk wat sume tu..x taw kenapa…idea seakan kering nih..ya ALLAH berikanlah aku secebis idea…huhu..about my web…seriously tired kalo semua org nk harapkan aku ajar n xmo blaja sndiri…please berdikari…hoho…about my fotografi…arghhhh igtkan senang je nk amik gmbr nih..klik klik klik…tp complicated nye..bila setting kena betul,angle kena betul,chy kena cukup..komposisi kena baik…rule of third kena follow…pening aku yg beginner nih….

pica yg aku amik…berterabur setting..ntah paper…

high shutter speed...

kertas kerja pasal derma darah sebenarnya lg mantap…sebab tugas yang sepatutnya 10 org buat tp kena wat 3 org je..aku la pengarah..aku la ajk protokol,ajk peralatan,ajk kebersihan…hahahahha…best jugak…tp pening kepala aku…aduiii..berikan aku kekuatan…ya ALLAH berikan aku kerajinan…semoga semuanya berjalan lancar….amin…

buat sahabat-sahabat andai aku bukan yg terbaik..maafkan aku…

Leave a comment

Filed under -cerita kampus skudai-

Leave a Reply

