toru anaqi dan search engine term


i'm on google...

bila aku sesaja search nama aku on google..n ini yang aku jumpa…hoho..semudah inikah orang nak search about me???just type toru anaqi..everything will appear…huhu…

inikah yang dinamakan populariti or what???atau ini sebenarnya menandakan privasi itu sudah lagi tiada apabila kita berada di dunia internet..semua tentang keterbukaan..semua tentang kebebasan…tanpa had…tanpa limit….

siapakah ini??

hahahaha..arini sesaja aku melawat blog stats aku…sebelum ini bagaikan tidak kisah…tapi ada benda yg melucukan plak..ade juga hamba ALLAH yg jmpa blog aku nih melalui term ‘suka toru’…siapakah dia…

Leave a comment

Filed under -match and mix-, -nukilan seminit-

Leave a Reply

