010810-maafkan aku semua..


aduii sekian lama aku x update blog aku nih..adakah hobi menulis dan berkongsi aku sudah semakin pudar…xlah..sebenarnya terlalu banyak benda yang aku nak kongsi..nak share tapi semuanya bercampur aduk..segalanya bagaikan ntah la..ibarat masalah yg x settle..sume berpunca dari diri sndiri…ermmm…

kadang-kadang kita kena lari dari kebiasaan untuk sebuah perubahan..bukan bermaksud kita nih kacang lupakan kulit..atau bukannya kita sudah lupa daratan…atau sudah boring tapi sememangnya kebiasaan itu lama-lama akan menjadi tidak lagi meriah dan indah…aku rasa sem nih adalah sem paling teruk dalam sejarah pembelajaran aku..dalam sejarah dunia baru aku…siyes aku pun x taw..apa jadi sem nih..semua jadi kucar kacir..semua program hancus..semua rancangan x menjadi…aku pun xtaw dimana silapnya percaturan aku untuk sem nih…mggu nih sudah masuk mggu ke-4 kuliah…tp aku masih lagi di takuk lama…x bersedia lagi…dan projek juga masih lagi kaku dan x bergerak…segala kerja yang ada semuanya bertangguh….semua kuiz yg aku hadapi pun xleh jawab..kerana aku x blaja…kenapa dengan aku???

ada sesuatu perubahan yg berlaku sebenarnya..perubahan jiwa..tu agaknya sem nih aku agak kalut…ntah la..rasanya aku sudah cukup matang untuk menghadapi semua ini..tapi akhirnya aku terduduk juga kerana masalah sendiri..benda yg aku sndiri cari akhirnya aku sndiri terperangkap…mmg padan muka aku…

pe cite ma and abah kat kampung erk…aku siyes sem nih cam x amik berat sangat sume bnda..kawan-kawan,pakwe,sume2 la..aku byk lebih tumpukan ttg diri sndiri..siyes…aku sangat pentingkan diri sndiri…melupakan orang lain…kerana diri aku sndiri memerlukan perhatian yg lebih waktu ini…maafkan aku..maafkan aku kerana mengabaikan semua orang….bukan sengaja mengabaikan semua…tp aku terpaksa…sungguh aku memerlukan waktu untuk diri sendiri….memerlukan banyak perubahan…sebenarnya aku juga banyak membuat keputusan2 besar dalam hidup aku tahun ini….keputusan-keputusan yg hidup mati pun kena terima….

aku mengambil keputusan untuk menyerahkan separuh hatiku kepada seorang lelaki…:)..bukan derma..hehehe…sungguh aku sendiri pun x percaya aku akan jatuh cinta again…tp ye lah..complicated betul kalau tiba2 angau nih kan….kacau jap life normal aku….kalau irama tu..ataupun not tu…kalo slama nih normal je..tiba2 bulan 7 nih not tinggi je..kadang2 rendah…xstabil….hohohoho…

maafkan aku semua atas perubahan mendadak aku…maafkan aku andai ada yang terasa aku semakin sombong…aku semakin sepi…huhu….

7 Comments

Filed under -coretan hati-

7 responses to “010810-maafkan aku semua..

  1. whiteknight

    toru,rilek ye..
    memg simptom2 4th year gitu.. hehe
    gud luck 4 new relationship.. chewahh..=)

    p/s: kawin jgn lupa jemput aku tau..hehe..

  2. dtg la..raya kawen….hahahaha…

    simptom2 eh camtu…ahaksss…

  3. whiteknight

    haha.. biaq betul!!Atau xsabar smbung master? whoahahaha~~

    simpton2 tue adik b’adik ngan denggi berdarah
    senyap tapi merebak..hehe =P

  4. kawkakwkakwkawa=))=))

    bahye tul la simptom nih..dlm diam boleh membawa maut…

  5. whiteknight

    amboi gelak besaq dia.. suka sgt la tue.. haha

    tahu xpe, kmbali pangkal jalan UTM.. hoho

  6. Ain

    bunyi mcm serius je masalahnya.. takkan baru bercinta terus drop kacau bilau semester nie… biar betol… bukan ke patutnya, kalau bercinta & hati berbunga2, semangat nak belajar tu patut membara bara..mcm bara api cinta..🙂
    sila kembali bersemangat ye.. belajar cepat2.. abes blajo leh kawen + carik kerja.
    jgn biarkan barah malas terus memusnahkan masa depan nanti nyesal.. (teringat aku jugak penah jadi begini..seb baek sedar cepat)

  7. thanks ain…

    bukan barah cinta yg membuatkan sem nih hancus…tp barah projek yg banyak2..kah3x..

    xpe da kembali sedar..alhamdulillah..

    sume da kembali kepada normal…

    semua ini terjadi kerana cuti yg terlalu lama..sudah rasa best duk relax2 kat umah..tiba2 dtg sini kerja berlambak…so otak terkejut skit..kui3x….

    3mggu pertama warm up dulu..skang da ok..kik3x

Leave a Reply

