pura-pura menipu…


tipu n menipu…sesiapa pun aku rasa dalam dunia ini pernah menipu..xkisah la tipu sunat ke..wajib ke..tipu sikit ke banyak ke…n so on….aku sndiri pernah tipu…kadang2 kita perlu juga menipu…da ade pakwe ke???dah…sbb xmo org gnggu…kawakwka..padahal xde pun..itu juga satu penipuan actually…apatah lagi mmg org yg suka tipu…berpura-pura..

suatu ketika dulu..ade satu cerita chinese series kat tv2..sape ingt dulu kan popular ngn chinese series cam cite polis,cite majesti n so on kat tv2 kul 6 smpai 7..mmg sgt popular kan cite2 tuh…so ada satu cerita tuh smpai arini aku ingt…kenapa??

aku ingt part ending tuh…pape kite cite start dr awal…cite tuh psl pompuan nih duk dlm istana…watak die as what aku x ingt….so ada sorang laki nih dtg berkenalan ngn dia..mmg baik gila la..laki nih sebenarnya nk korek rahsia istana…sepanjang cerita tu ..lelaki nih mmg banyak tipu pasal identiti die..siapa dia…n so on…so paham-paham la bila da lama-lama mereka pun bercinta..pompuan nih mmg jujur…x pernah die tipu lelaki tuh….

bila da lama-lama…bila lelaki nih da korek semua rahsia istana…maka berlakulah peperangan antara dua dinasti…kerana berebutkan kuasa..waktu itu kantoilah lelaki ini byk tipu psl identiti dia n so on…perang punya perang lelaki tu tercedera…pompuan tu selamatkan lelaki tuh…

dialog yg aku ingt smpai skang…

lelaki ::::  maafkan saya kerana banyak tipu awak…saya taw saya salah kerana menipu awak untuk korek rahsia negara…tapi saya sangat cintakan awak…saya taw awak jujur dengan saya…

pompuan:::: ermmm walaupun awak selalu tipu saya tapi xperlah…saya juga tipu awak…saya tak pernah cintakan awak…

pastu pompuan tu tikam lelaki tuh..b4 lelaki tu mati…lelaki tu btaw..saya selalu tipu awak..macam2 saya tipu awak..tp satu je saya x pernah tipu..saya x pernah tipu sy cintakn awak…awak x pernah tipu saya tapi satu penipuan awak benar2 buat hati saya hancur…jauh lebih hebat dr penipuan saya….

dan ye aku pernah lakukan itu suatu ketika dulu…..mmg betul sy  x pernah tipu awk..sy taw awk slalu tipu sy..hidup2 awk tipu saya..x pernah ade pun rasa percaya pada awk..sehinggakan cinta awk pun sy x percaya…bkn niat nk tipu cintakan awak…tp hakikatnya cinta itu x wujud kerana sy x pernah percaya awk cintakan sy….

maafkan aku

1 Comment

Filed under cinta is ♥

One response to “pura-pura menipu…

  1. mantap,,posting yang keren,,,salam hangAT,,,

Leave a Reply

