10 benda saya suka tentang kawan…


  1. tong sampah bergerak-hoho…dia boleh menjadi kaunter pertanyaan dan juga tempat meluahkan segala isi hati serta tak puas hati ke apa ke..hoho…saat dapat pakwe baru..die orang pertama diberitahu dan saat putus cinta dialah orang yang akan mendengar segala bagai kesedihan dan kedukaan.

  2. musang-tetap segar megar mendengar celoteh kita walaupun jam dah menunjukkan pukul 2 pagi…masih banyak cerita yang nak dikongsi..malah siap wat lawak bagai sampai nak keluar isi perut…hampeh…ketawa tak ingat bagaikan hanya kita berdua di dunia ini…

  3. diari bergerak-dia kan menjadi tempat luahan isi hati termasuk ketidakpuasan hati…mengumpat mengata orang pun dia terpaksa dengar kan…so dia ibarat diari tempat mencurahkan isi hati..dan mulutnya akan sentiasa terkunci…malah kalau ada orang lain yang ingin tahu tentang kamu dialah tempat rujukannya..almaklumlah dia tahu serba serbi pasal kamu…

  4. tukang kepoh-saat harijadi kamu dialah yang bersusah payah merancang kejutan harijadi…kalau saat kamu dapat keputusan gempak dialah orang yang akan ucapkan tahniah dan tolong menyebarkan kejayaan kamu kepada semua…jangan risau x sampai sejam…satu kolej da tahu berita gembira itu..

  5. peneman setia-kalau saat kamu putus cinta…dialah peneman kesedihan kamu…dan seperti biasa bila da putus cinta nih..kita pasti da xde teman nak gi tgk wayang,jalan-jalan,window shopping dan macam2 lagi kan..so???dialah yang menjadi mangsa menemani kita…

  6. pelukan hangat-dia tak lokek memberikan pelukan terhangatnya saat kamu sedih…

  7. pengkritik terhebat-huh..mengalahkan adlin aman ramli masa judge budak-budak af..begitulah sahabat kita..penjadi pengkritik yang paling dekat tentang style,imej,perangai dan sebagainya tentang kita kan..

  8. jadi diri sendiri-biasanya apabila kita berada bersamanya kita x perlu jadi orang lain sebab sahabat kita tu memang da kenal siapa sahabatnya ini…so…bestkan dapat jadi diri sendiri..boleh ketawa kuat-kuat,boleh makan comot-comot,boleh bangun lambat sebab ada orang yang memahami…x perlu nak pura-pura baik…hahahaha…

4 Comments

Filed under -life story-, ~♥persahabatan♥~

4 responses to “10 benda saya suka tentang kawan…

  1. pelukan hangat?
    ops, cik jarang wat ngan sahabat.
    Sahabat byk kategori dik

  2. a’a cik..sahabat byk kategori..nih shbt baik kut…hehehehe

  3. whiteknight

    teman ibarat lagu mengikut suasana
    tika sedih dia memainkan peranaan lagu2 rancak untuk menaikkan semangat kita
    tika gembira dia mainkan lagu yang bermakna lagi saat bahagia itu. xkesah ape2 anologi untuk teman. Mereka sentiasa dihati kita kan ?
    Keeping smile leni whatever u do.. =)

  4. teman adalah teman…

    ahakss

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s