jatuh cinta pada yang tidak sudi??


amaran nombor 1

-dia berterus-terang dengan kamu bahawa dia tidak sukakan kamu…tetapi kamu tetap berdegil mengatakan yang dia hanya jual mahal…kamu teruskan angan-angan ingin bersamanya…macamamana dia ingin melamar kamu,pelamin idaman dan juga anak berapa orang…aduyaii da2 la berangan oi..orang da beritahu x nak tuh..x paham bahasa ke…buka fikiran tu luas-luas….kalau x dapat dia pun..xpe masih ramai yang menunggu…

amaran nombor 2

-kamu nampak dia bersama dengan gadis lain.kamu buat anggapan itu adiknya ataupun kawan dia ataupun sepupu dia…kamu leh plak pikir dia saja nak wat kamu jealous…hello kamu tu sapa dalam hidup dia…kamu teruskan juga usaha menggoda dia…kamu kena faham kalau dia da bersama gadis lain tu maknanya dia x nak bersama dengan kamu…tapi kamu kena ingat…kalau dia x dapat jadi pakwe kamu pun…janganlah mengada-mengada nak musnahkan hubungan orang lain plak…kalau kamu tetap ngada-ngada musnahkan hubungannya bermaksud kamu mmg x layak menjadi sahabat dia…

amaran nombor 3

-kamu berdoa siang malam supaya lelaki itu putus dengan teman wanitanya dan kapel dengan kamu..hello!!! da2 la tuh…kalau arini dia x memberi apa-apa reflect kepada kamu bermaksud kamu bukan pilihan dia…lagipun ramai lagi yang masih menunggu kamu di luar sana..buka mata kamu…rasanya lebih bagus kamu memilih orang yang tergila-gilakan kamu daripada terus mengharap pada yang tidak sudi…

amaran nombor 4

-kamu berusaha untuk mengubah segala-galanya tentang diri kamu untuk menawan si dia..kamu tahu si dia suka warna biru lalu kamu telah mengajak sahabatmu untuk shopping segala bagai berwarna biru..maka jadilah kamu maskot celcom blue..berbaloi-baloi…kamu sanggup melepak di cafe kegemaran dia walaupun kamu tidak suka makanan disitu…kamu sanggup naik bas ke kolej semata-mata nak pergi kelas bersamanya…da lah tu..lupakan aja…xpayah la kamu bersusah-susah dan wat yang terbaik  untuk si dia..sedangkan dia x pandang kamu sebelah mata pun.ntah-ntah si dia x pernah perasan pun kewujudan kamu…haha..kesian kan

amaran nombor 5

-kamu mahu tahu segala-galanya tentang si dia,apa yang dia buat,makanan apa yang dia suka…sampaikan semua kawan-kawan dia pun tahu kamu suka padanya.sampaikan hari-hari kamu mesej dia bertanya.dimana ada dia disitu ada kamu.berfikirlah skit..agak-agaklah.kalau begitu sikapmu.kamu xkan membuatkan si dia jatuh cinta padamu..tetapi boleh membuatkan si dia meluat dengan sikap terhegeh-hegeh mu itu….kadang-kadang lagi bagus kalau kamu biarkan saja lelaki bertindak…

2 Comments

Filed under -wanita-

2 responses to “jatuh cinta pada yang tidak sudi??

  1. ada benarnye,

    takyah le tehegeh2 kat lelaki.
    Dah taknak abaikan je lah.
    cari lelaki lain yg suke kat kite

  2. hehe betul tu cik…cari je yg lain..ahakss

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s