semua orang atas dunia ada masa 24jam sehari


semua orang diberi masa 24 jam sehari…xde pun yg terkurang 23 jam atau terlebih 25 jam…tapi mengapa mesti ada orang yg bzz sampai x cukup masa dan juga ade org yg terlebih masa sampai boring x taw nak wat per…ajaib betul makhluk tuhan bernama manusia nih..aku pun xtaw kenapa sem nih aku byk kata sorry la aku bzz..lau ade pape pun aku akan cakap aku bzz…

bzz..bzz..again bzz…

kenapa erk???apa yg aku bzzkan sangat sem nih erk…

kalo nak kate aku  bzz giler pun..sem nih la paling byk aku brjalan rasanya….2 air terjun,1 pantai,1 gunung aku men’enjoy’kan diri….aku pun x taw apa yang bzz sangat nih…bile ade kawan tanya “wei toru(nama internet) ko pehal bzz sangat,agak2 la wei orang lain pun keje jugak…ade gak masa sembang ngn kawan2″….hoho…tersentak hatiku..adakah aku yang mencari alasan dengan bz itu sehingga kawan2 aku sndiri pun aku letak tepi…hoho..maafkan aku k..siyes aku ingtkan aku nih hanya pengisi kekosongan blog tu je…n bile ade shbt brtanya nape lama x join tu..owh rupanya kehadiran aku kat blog trsebut diterima..ahakss..thank ya bro..tp siyes sorry sgt2 sbb toru ingt khdran toru kat situ xde sape prasan pun..ade x de sama je..hoho….

mgkin aku terlalu bzz ngn facebook n chatting disamping study,esaimen,test…itu sebahagian dari rutin hidup aku sem nih….aku byk habiskan masa dengan rakan2 maya compare tu rakan2 yg ada disisi2 nih..ermmm…maafkan aku ye kawan kalo aku abaikan korang…ermm.mgkin aku yg menjauhkan diri dari korang..tp aku merasakan korang jauh dari aku…ermm..

maafkan aku

kerana ke’bzz’an yang aku cipta sehingga aku terlupa pada realitinye…ermmm..maafkan aku andai aku bukan shbt yg terbaik …..kalo org kate facebook melalaikan ntah la mgkin kut..kerana aku pun byk masa dihabiskan dengan laman sosial itu…hoho….tambah plak ngn chatting…kadang2 aku rasa byk masa dihabiskan dengan rakan2 chatting je compare to borak2 ngn geng2 kat sini…hidup aku byk abis kat bilik..kalo time cuti2 camni aku just kuor cari makan…pastu terperap lam bilik…ermmm….kalo xde keje x perginya aku ke bilik rakan2…

mungkin aku harus lebih bijak mengatur masa 24 hours aku tuh supaya seimbang realiti dan maya….biar ade life sikit..bukan life depan laptop je…hoho…

Leave a comment

Filed under -cerita kampus skudai-

Leave a Reply

