cerita baru di tahun baru


assalamualaikum…

selamat tahun baru…da lewat dah…kui3x…

tahun baru pasti cite pun baru…tp ntah…cam xde cite baru je…banyak esaimen n keje kut sem nih..kelas pun sgt2 la pack…

rasanya aku da xde idea nk menulis…sbb otak nih seakan beku..perasaan rasa perit..kik3x..tp pape mantain senyum..kerana masa adalah ubat terbaik…ermmm…

patut ke aku terasa???

atau aku yg terlalu sensitif…

pada siapa aku ingin luahkan???pada siapa aku ingin kongsikan semua perasaan ini??pada org yg akan memprsendakan ini..mgkin aku x layak untuk berasa sedih..atau x layak terasa ati….

seeloknye membiarkan saja apa yg terjadi….hoho…biarkan saja ia berlalu mengikut keadaannya…

bila aku tgk cite taiwan ”wish to see you again” ada satu kata2 yg xu le bagitau pada mak die…

x perlu minta maaf dan rasa bersalah…kerana dlm idup nih ada sesuatu yg dinamakan

‘destiny’….

kerana destiny la kita disini..kerana destiny semua ini berlaku..dan kita harus lalui semua ini..sbb tu org kata..setiap yg berlaku ada hikmahnya..cuma kdg2 kita  xtaw hikmahnya …biarkan saja masa merungkai nya….mgkin ada benda yg sgt indah 1day berlaku hasil kesabaran arini….

life must go on..

i don’t want to be someone that spend whole life to remember how much pain was created in heart…it’s better to find happiness for the rest of life…..

hadapi dengan senyuman…

maafkan semua orang supaya ati lebih tenang….

Leave a comment

Filed under -life story-

Leave a Reply

