bzz dan banyak keje..xde masa


wah bzznya sem nih..smpai xde masa nk menulis..walaupun sebenarnye menulis dan berkongsi cerita adalah sebahagian dr hobi aku…huhu

dah nak abis sem..byknye keje,projek,esaimen dan macam2..test dan kuiz silih berganti…rasa cam x smpat nk tido..x smpat nk makan…tp waktu tuh 24 jam..kalau pandai uruskan pasti semua berjalan lancar dan sempurna kan..tp kadang2 aku pun penat jugak..penat nak terus memerah otak membuat esaimen..penat nak memaksa otak mengingat dan menghafal utk kuiz dan test..penat utk mengadap laptop membuat projek…huhu..

tp ini baru sedikit..org lain lagi banyak agaknye..lg banyak keje..huhu..

tapi xpe lah tanggungjawab sebagai seorang pelajar..merungut2 pun kena wat gak..kena siapkan gak..cuma waktu tuh agak terhad..smpai x de masa nk jenguk blog..huhu…

insyaallah cuti nanti lenni akan kongsi ngn kawan2…mcm2 sepanjang sem nih …huhu…skang sgt2 bzz dan kdg2 sengaja mem’bzz’kan diri…

Leave a comment

Filed under -life story-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s