result..


puas penat lelah berusaha untuk sem nih..aku rasa sem nih penat sangat..test,kuiz,assignment…sume dekat2…aku betul2 kepenatan…menyusun waktu agar x ditinggal arus perjalanan..uhuhuhuhuhu…alhamdulillah sume ok sem nih cuma ada 1 test yang aku x smpat study…

final??uhuhuhuhu aku rasa sem ni la paling smart n hard aku study utk final..walaupun msh lagi smpat join asakelate…tp alhamdulillah x ganggu study aku….study,study n study…kadang2 penat jugak..tp memikirkan berjuang di jalan-Nya dan kerana-Nya..ku teruskan langkah yang kian lemah…tersadung..kadang2 tersekat oleh onak dan dugaan….

smalam..aku mimpi semua result da kuar…exited nye aku utk tahu result…smpai mimipi2..ketawa besar kawan aku bile aku cite..sbb die pun mimpi juga…ermmm bimbang result rendah…bmbang hati ma n abah terguris…krn ank tersyg hampakan harapannye…takut jugak..tp alhamdulillah da dpt 2a…x sbr nye nk tunggu sem depan..nk usaha lagi..nk blajar..krn ilmu itu sesuatu yang berharga…

Leave a comment

Filed under -life story-

Leave a Reply

